onsdag 4 mars 2009

Inte hemma...

Hela tre dagar har jag nu lagt på plugg! eller kanske fler? I söndags, i måndags efter skola, igår efter praktik, idag efter skola. Jag är knappt hemma nuförtiden:(


Men det är bara att hålla ut o försöka att inte ge upp. Första kapitlet av analysen avklarades, men sen började jag riva håret lite smått, behöver nog hjälp att förstå lite saker, boken är inte skriven så jag förstår!!

Idag avklarades förresten sista föreläsningen på energikursen, nästa vecka är den sista på praktiken, och sen måste jag jobba ikapp, både på skola, med exjobb, och på jobbet, så jag kan leta "riktiga" jobb. Vilka det inte finns sådär överdrivet många av.

Men ex-jobb först. Ska bara ta tag i det.. Ibland skjuter man fram på saker tills de bli alldeles för jobbiga att ta tag i, så ska det INTE bli. Även om den känslan redan har infunnit sig. Jag håller tummar både för mig själv och mina klasskompisar som har redan börjat med sitt exjobb. Det finns alltid möjligheter, man ska bara hitta de.

För övrigt drömmer jag om sommardagar, lagom med jobb, lagom med cash och lagom med lediga dagar med mycket sol... Vad bra, då har jag något att längta till:))

Pussar, solstrålarna!

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar