fredag 27 mars 2009

Prognos

Vem säger att våren inte är här? Ska vi slå vad om att allt blir grönt till den första april? Haha, jag och väderprognoser går nog inte ihop. Ville ju ha gröna blad redan förra veckan! Och igår snöade det. Tack liksom.


Håller denna prognosen från dmi så ska det nog bli som jag vill. Det är mycket som ska bli som jag vill. Min present uppskattades iallafall, det är jag mycket glad för!_______________________________________________________________

Fredag!

I och med det är det sista chansen denna veckan att jaga chefer på företag. Nu har jag fyllt i lite blanketter och ringt några företag (än så länge utan resultat), men jag ger inte upp!

Mattetentan gick åt skogen, nästa gång bör jag kunna mer än precis gränspoängen, och två mattekurser samtidigt kommer bli tufft.. Men men, det gäller att se det positiva, jag kommer kunna matte som flytande vatten:P

Sugen på baka lite idag... kommer nog göra det till kvällen:) Vem är sugen på bullar?

P.S.: Kakmonster är välkomna:)

1 kommentar: