torsdag 12 mars 2009

Virrhöna

Som fortsättning på gårdagen, fast effekter av tröttheten. Jag blir rädd när jag tänker efter hur förvirrad jag är ibland. T.ex. idag:

- hämtade mjölkpaketet i kylen men glömde att ställa dit maten (var på skolan imorse)
- skulle hämta matteboken men kom tomhänt tillbaka o fick springa igen. Har man inte i huvudet så har man i benen - sååå sant!
- nästan tappade/glömde mina nycklar, å tack Anna snälla (och ödet) att du hittade de!!!

Mit värsta exempel är fortfarande "strömavbrottet" jag fixade själv. En propp gick här hemma (inte visste jag att det var bara en liten spak man kunde klicka upp igen), så jag ställde mig in på att strömmen gick i hela huset, gick ut, låste dörren och tog hissen ner. Kom inte på vad som inte stämde förrän några timmar efteråt.

Men som sagt var, Jag är inte blond, jag är vitryss.

För övrigt, inget att rapportera. Snön lade sig på marken och över alla snödropparna ikväll, då var våren plötsligt långt borta igen.

Lördagen får gå som det går, men helst bra! Sen kan jag planera vidare.

Sov så gott gossar och töser, imorgon är det fredag!:)
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar