onsdag 25 mars 2009

Varmt

Jag önskar det vore lika varmt ute som det är under täcket när jag vaknar, förstår inte hur jag kan bli så het!:P Bara för det måste jag upp ur sängen:(

Eller egentligen inte bara därför, idag ska jag hjälpa till på vår sektions första företagsmässa, MässING. Så jag bör bli klar med gröten snart och göra mig iordning.

Jo, det där att jag sitter o skriver här på vardagar. Jag tycker också det är trist att inte ha så mycket att göra, och skulle helst vilja jobba nu och tjäna pengar. Men jag lovade mig själv att komma igång med det sista jag gör på utbildningen, exjobbet. Det är som vanligt det som går sämst, det jag ska göra klart. Men jag provar o bita i kakan från olika håll och se om den är ätbar. Gillar inte att jag nu måste jobba själv, men jag har människor som peppar mig om jag kör fast, så det ska nog funka det med.

Usch, detta blev ett tråkigt inlägg. Ni kan iallafall glädja er åt att jag har träningsvärk så det skriker om det. Konstigt nog får jag det alltid dagen efter, vilket är jättedumt, för påföljande dag tränar jag ju igen. Jo, ska väl komma ut o träna idag med tänkte jag:)

Kramar, I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar