söndag 15 mars 2009

My passion

Klart, klänningar, skor och sånt;P Tur är att jag förstår värdet i immateriella ting också. Denna sommaren kommer jag palla hela fastighetsjuridik-kursen. Liggandes på stranden, ja:)

Denna gräddbakelse har jag hittat på Asos. Mmmm:) Nästföljande bild fick mig tänka på en speciell person. Jag tror hon hade passat alldeles utmärkt i den, speciellt i svart färg. Lite annorlunda kreation:)

Imorgon blir det jobb jobb igen. Sen ska jag försöka ta tag i mitt liv igen.

Pussar på er, sov sött!
//I

1 kommentar:

  1. Hoppsan så hamnade man här av någon skum anledning. Jag satt och letade efter mitt CV dokument på mailen när jag hittade din profil på "Nätverksnyheter". Grymt ju, visste inte du hade en blogg. Fin bild överst måste jag säga ;)

    Vi saknar dig på träningarna. Ha det fint!

    Ryan.

    SvaraRadera