lördag 28 mars 2009

Så fint

Titta så fina saker man kan hitta!
Wordle: Min dag:)
Gjorde denna nyss och den beskriver väl i stort vad jag har tänkt mig att göra idag:) Har letat fram lite bilder (och då bl.a. hittat denna roliga sida) och varit iväg och köpt lite tyg. Nu ska jag ge mig på det med saxen! Ja, tänkte det ska bli en väska.

Något i stil med denna nedan fast inte shopoholic..

Kommer tillbaka om jag åstadkommer något resultat idag...:P
Textpussel hittade jag förresten hos Mariamelle, en annars trevlig blogg att läsa, verkar som att tjejen har koll på mode bättre än jag gör! (Om jag gör det överhuvudtaget...) Och denna blogg har mycket inspiration om att sy om kläder eller sy egna, de flesta jättefina!

Och kanske sista fyndet på nätet: http://www.etsy.com/ urgulliga saker:P

Kramar!

1 kommentar:

  1. Ingen fara alls, visst är textpusslet roligt? :)

    Vilken mysig blogg du har :)

    SvaraRadera