fredag 13 mars 2009

Ursäkter

Yes, iallafall för att kolla mina favoritbloggar och skriva lite själv. Höll nästan på att svimma för en stund sen, o kom på att jag kanske skulle ha mat! Den behövs också ibland. Och medan jag äter så kan jag "likaväl" kika runt o kolla e-post och sånt viktigt :P

Fredag den 13:e har väl bara drabbat tågtrafiken idag, för att komma hem fick jag ta ersättningsbussen till Häljarp och sen vänta där i 20 min på ett tåg. Inte så farligt, men Häljarp är ett ganska litet och öde ställe, inte vill man fastna där.

För att befästa den goda tentapluggtraditionen stälde jag mig o diskade o plockade undan fram till nyss.

Min kran i köket låter som en gris när man stänger till den. Inte blev det bättre efter att hyresvärden skulle fixa så den inte droppade mer. Visst gör den det iallafall. Och låter som en gris. Dessutom kände jag mig något obekväm i att låta hyresvärden att gå in i min tentaröriga lägenhet (när man verkligen pluggar så få damm, disk och ovikta kläder faktiskt vänta till man har skrivit tentan. Sen får man ett mindre kaos hemma...).

Då så, det var väl min dag. Kvällen räknas inte, för den kommer vigas åt studierna såhär kvällen innan. Må jag ha j*vligt tur imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar