söndag 15 mars 2009

Slut-strut

Åsså var kvällen slut. Undra hur många det kryper hem från Villan nu, efter-tenta-fest har det ju varit ikväll, allt enligt reglerna.

För min del var det skönt att bara slappa i soffan, tugga lite chips o kolla på film:) Orutinerat en lördagskväll kanske, men så är den ju vad man gör den till. Jag är rätt glad att inte traska ute i regnet just nu.

Den peppande dansmusiken väntar till våren, hoppas bara Caroline af Ugglas "snälla snälla" inte kryper ut i radiovågorna alltför ofta, vilken förbaskat jobbig/dålig låt (eller sångerska, melodin eller bägge delarna)! Må andra säga att texten är bra och blabla men naaaje. Jag gillar dunka dunka och mig själv, snälla snälla. Vinnarlåten var ok, i stil med skrivaren, Fredrik Kjempe. Hans låtar tycker jag är helt ok i mindre mängd, likväl denna.

Så, då har jag sagt mitt om melodifestivalen. Ser fram emot att få lyssna på framtida sommarplågor på eurovision.

För att på något sätt festa till det utan att gräva fram hela vårgarderoben (måste bli varmt innan jag vill bli chockad över mängden kläder jag äger) tog jag på mig denna röda momotröja ni ser på bild, asskön:)))) Den har varit med länge^^

Sov sött festnissar, dax för mig att gräva ner mig i mitt mysiga täcke:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar