måndag 30 mars 2009

Hemma

När jag vaknade imorse var jag fortfarande stel som en pinne och hade träningsvärk, så jag sms:ade iväg att jag inte kommer komma till jobbet idag.. För det känns helt meningslöst att komma dit o inte ens kunna lyfta något när hela grejen handlar om att lyfta hängare och flytta de hit och dit. De är tunga.. Och jag känner mig som en pingvin idag, med samma gångstil och armar längs kroppen, för de orkar jag inte ens lyfta på. Hoppas verkligen det blir bättre imorgon!

Men jag orkar sitta upp och skriva iaf, så nu fortsätter jag med ansökningar till olika företag, får se vad som händer. Kanske kan sy färdigt väskan idag med, lite osäkert.

Hade velat åka iväg till ScandBuild i veckan, men nu ser det ut som att mina månadspengar inte kommer räcka till om jag ska köpa ett månadskort nu också. Det måste jag ju för att kunna komma till jobb.

Jo, jag har lön också, csn är helt omöjligt att klara sig på om man inte väljer att sitta hemma och käka nudlar. Men det är två veckor kvar till vår inplanerade resa, då måste jag spara pengar, alltså är jag fattig ett tag till... Buhu. Men desto roligare kan man ha sen!

Några tips på hur man blir kvitt träningsvärk snabbare? Vila gör jag ju, men det skulle kanske vara annat?

Kramar, I

P.S.: Bra blogg om man har tid och vill pyssla om sin sida..:) Och en till om man vill lära sig lite mer om formgivning och fotoshop..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar