lördag 21 mars 2009

Suktar!

Är denna underbara klänning kvar när jag har lite mer pengar att röra mig med ska den bli min! Har tittat på den ett antal gånger... *suck*

Skorna är också jättesnygga, hit med en rik man! Haha:)

Åhh, jag är inte sånn, men saker jag fastnar för har jag svårt att bara glömma:P Idag var det tyvärr inget soligt väder men uppehåll och inte så kallt. Snart kommer nog det där varma vårregnet som sätter fart på allt grönt! Och nu börjar jag återigen blivit beroende av
DMI! Det blir ännu roligare när temperaturen klättrar till över 15 grader:) Och snart kan jag nog fira ett år med min blogg, det ni!

Nu ska jag rota fram hela garderoben, det blir kläder, kläder och återigen kläder! Det enda jag skulle behöva nu är väl en kort vårjacka, typ jeans eller skinnjacka, så kan man passa in bland fjortisarna:P Har faktiskt ett par sånna där svarta leggings som är populärt till en lång t-shirt/linne. De kommer se dagens ljus igen:)

Nä, nu ska jag sy ihop Transan (han e sönder på två ställen..) och testa att sy in klänningen jag köpte för några veckor sen.

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar