torsdag 26 mars 2009

Berg och dalar

Denna veckan kändes verkligen så, jag ville hinna med saker jag planerade och kände mig halvt ångestfull och ibland väldigt upprymd, men veckans slutsats är: jobba hemifrån är verkligen inte min grej. Jobba skolifrån kan däremot fungera:)

Idag har jag varit hos studievägledaren och ett till ljus i mörker tändes. Insåg att slut på denna utbildningen är verkligen inte slut på allt. Vill bara kunna avsluta den snyggt och gå vidare till andra spännande saker man kan göra. Ett tag kändes det som att jag höll på att drunkna och nu känns det som att jag sitter på stadens högsta torn och blickar över havet. Mäktigt.

Snart är det påsk!
Och så här galet glad vill jag känna mig åtminstone en gång detta år, det är så underbart när man blir sådär superduperupprymd! (Bara man inte är det hela tiden, skulle bli märkligt..:P)

Puss! I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar