lördag 14 mars 2009

Städa!

Vad härligt, nu kan jag städa och göra precis vad jag vill utan dåligt samvete för att jag inte pluggar! ALLA dammråttor ska ut idag:) Plus att min kropp ska få sig en vårrensning med peeling och massa lotion på de fnöske-torra benen (vad man eftersätter sig själv ibland).

Idag fick det bli fläta istället för lugg, så går det när man inte hinner tvätta håret...

Jo, provet gick väl som det gick. Det svävar på gränsen. En mattelärare skulle nog blöda med hjärtat att godkänna en elev som bara kan hälften av kursen. Men hälften är ju gränsen, och har jag räknat precis rätt på den halvan jag kan, så ska jag bli godkänd och slippa en till omtenta hängandes om halsen.

Handlade på väg från skolan och på torget köpte jag denna ros med en lilablommig kvist till för att pigga upp mig lite:)

Nedan följer två bilder som jag tycker är härliga, en vit bröllopsklänning (jag skulle inte tacka nej att ha den även till vardags:)) och en bild från gårdagens Metro, färgerna är pigga och glada; precis vad som behövs för att vakna upp ur vinterdvalan:)

Plus även för vädret idag, lite mulet men varma vindar! Jag är glaaad:) Det är inte mycket som behövs förstår ni:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar