söndag 22 mars 2009

Bättre sent än aldrig?

God morgon! Känner mig seg idag, men det ska förhoppningsvis ändras till det bättre:)

Åh, nu hittade jag äntligen det jag har letat efter, tyvärr lite för sent, men ändå. Halkskydd som jag ville ha under min tvålpump innan den tillslut ändå ramlade ner i handfatet och gick sönder:( Min finfina vita tvålpump:( Men nu är den ersatt av en grön porslinboll som är lite stadigare.

Mamma hittade en till inredningssida som jag aldrig har varit inne på, men saker de säljer har jag iofs sett även på andra ställen. Enkla med den sidan är väl att man inte behöver bläddra så mycket, få och väl utvalda saker. Tyvärr ganska dyra med. Denna lykta tyckte jag om:)

Tror idag blir det en sån dag då det regnar hela dagen, med ett litet uppehåll mitt på dagen, och sen kommer all grönska växa så det knakar! Såg att natten ska vara förhållandevis varm, så då går det nog ännu snabbare..:)

Kärlek, I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar