lördag 28 mars 2009

Ice age

Japp, det kommer en film till, jag är lycklig! Älskar ekorren i den filmen, och såg nu trailern för trean på http://www.msn.se/! Dock stavade de fel, Ica age 3 :)) Bra reklam för den affären:P

Första juli! Fy vad långt dit... Men iallafall, ett biobesök inbokat för min del^^ Till dess funderar jag på Män som hatar kvinnor och Dumpa honom, och såklart Monsters vs Aliens.

Sen kanske En shopaholics bekännelser kommer med på listan, men bara för klädernas skull:P Doh, glömde Fast and furious också! Ett måste:)

Ett måste idag är dock att träna. Har gått upp ovanligt tidigt för att vara mig och för en lördag, kl. åtta var jag redan vaken:P Men det är lika bra, nu är frukosten avklarad och vädret är underbart, funderar på en långpromenad med. Och så hinner man göra lite mer när man är uppe lite tidigare.

Åh, kom ihåg att ställa om klockan ikväll! Puh, det blir tiidig uppgång till jobb på måndag!

Förresten, vilken film skulle du helst vilja se?

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar