onsdag 18 mars 2009

Ser framåt:)

God kväll! Nu är jag åter här. Har varit astrött senaste dagarna, och inte haft något roligt att berätta heller, men idag är jag pigg som en mört! Fötterna har börjat vänja sig vid platta skor och gör inte lika ont mot slutet av dagen, det känns skönt. Jag går ju mestadels nu, då är det joggingskorna på!

Däremot har jag dåligt samvete för att jag inte skyndade mig till träningen idag, heller. Iofs - inte så himla lätt att byta om och känna sig redo för första passet på snart en månad (?) på den halvtimman man hinner vara hemma. Men jag lovar att jag ska sparka ut min lata röv nästa vecka, då ska jag inte jobba. Jag saknar er jättemycket också!! - Det ska ni veta, mina bästa capoeristas:)

Nepp, då ska jag ta tag i mitt liv [po`wriktit]. Inget mer bloggande eller läsande av bloggar, inte förrän jag är klar med det jag har satt upp mig för. Jag vill lyckas med livet, skolan och framtiden, och det ska jag också göra! Du med får komma ihåg att peppa dig själv, man är aldrig lyckligare än då man når sina mål:)

Jag är glad att jag har människor runt mig som bryr sig om mig och ger mig en spark i baken då och då, det behövs! Och jag trivs som aldrig förr på jobbet, trots mina tråkiga uppgifter. Praktiken jag haft de sista veckorna har hjälpt mig att förstå hur hela organisationen fungerar, då är det lättare att se ändamålet med sina uppgifter också. Och roligt att lära känna nya människor - framförallt!

Det ska jag ha i tankarna:) Inte vara rädd för utmaningarna! För de är vägen till framgång...;)

Stora kramar på er!
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar