måndag 23 mars 2009

Back on track

Det regnade faktiskt inte ett dugg idag! Och igår regnade det bara pyttelite under vår långa promenad och blåste ganska kallt också. Men men, det är väl positivt det med:) Tur det fanns varma affärer på vägen så man kunde komma in o tina upp lite.

Jo, vet ni vad! Jag förflyttade nyss min orörliga, otränade och stela kropp upp till träningen! Eller, nyss var väl att överdriva, men två timmar härlig träning och en hel morgondag härligt träningsvärk, kan det bli bättre? Förstår inte att jag har försummat mig själv, missunnat mig att vara pigg och glad. Men så är det tentor, kurser, saker man ska/måste/borde komma igång med och inte fullt så pigg och bra ekonomi (skäms för att inte ha hunnit/kunnat betala terminsavgiften ännu, men den kommer så fort csn trillat in) som har varit ivägen i minst en månad nu. Så långt uppehåll hade jag nog bara under förra sommaren då jag jobbade hemmahemma.

Jag kände att jag åstadkom litegrann idag iallafall, några småsteg i rätt riktning, och därför vill dela med mig av min framgång:P Alldeles tråkigt att bara hålla det för sig själv ju. Och sen att jag började träna igen, klart jag behöver skryta lite:) Snart sommarparty 2009 babes, då ska man vara i form!

Så, det blir nog fler inlägg på min kära blogg:) And I love it!

Åhh, våffeldagen på onsdag! Kom just på det:) Älskar våfflor, som pannkakor fast myyycket godare! Haha, oups, beachen får vänta!

//Love, I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar