söndag 1 februari 2009

Promenader

Det är sol och jag är jätteglad! Ska snart ut på en promenad i det fina vädret. Lite dumt bara att det blåser rätt så mycket, men då får jag och Anna bara hålla lite hårdare i varandra så vi inte flyger bort!

Igår fick jag en underbar bok av henne, läs den, alla tjejer! Dumpa honom, som den heter, är skitrolig och lite läskig att läsa. Jag hade aldrig trott att jag skulle känna igen mig så mycket i en bok! och jag hoppas verkligen att jag har blivit klokare. Nu är det mindre än hälften kvar, och jag började läsa igår natt!

Det var förresten jättekul igår, på bägge festerna, tack underbara människor! Nu har jag tagit min oskuld i singstar (jag var inte sämst, vilket var skönt att veta) och jag har fattat tycke för rappakalja, det var verkligen skoj! Måste investera i några sälskapsspel, för det är mycket roligare än att bara "festa", dvs. gå runt med ett glas vin i handen och verka trevlig:-P

Glöm nu inte gå ut i solen sötnosar! Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar