onsdag 25 februari 2009

Mera

Som lovat fast en dag försent, kommer lite fler bilder från piraten, på fina och udda möbler:


'









Hyllan med boxarna hade passat fint i hallen, men det finns iofs bättre lösningar:) Den var rätt snygg iaf. Denna knasiga byrå var bara rolig att få med på bild.













Igår skämde jag bort mig med lite blommor, tulpaner:) Kunde inte låta bli! De gör det så fint och vårigt hemma:) Någon gång i veckan ska jag försöka putsa fönstren också, snart känns det som att man sitter i en bunker, grisiga är de! Men jag drar mig för å öppna fönstren o göra nåt när det fortfarande är kallt ute. Häromdagen, eller rättare sagt igår var det hur härligt som helst ute:) Fast dagen försvann iallafall, bakade ju semlor, asgoda! Anna är duktig:)

Idag var jag iväg till Roya Riazi för ansiktsbehandling. Det är en tjej som driver en egen skönhetssalong o använder Dermalogicas produkter. Tredje gången jag är hos henne, o det känns alltid lika skönt efteråt:)

Passa på o boka er hos henne, erbjudandet om ansiktsbehandling gäller fram till slutet av mars, sen finns det massa andra sköna kurer att testa, bodywrap och massage rekommenderar jag starkt, man blir babylen och skön i hela kroppen;) Det är gôtt att kunna skämma bort sig själv fastän man inte har så mycket att spendera!

Sköt om er snyggingar!
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar