onsdag 11 februari 2009

Imorgon

Då blir det Lund och möten, och komma igång bättre med plugget. Ligger efter litegrann i archicad, borde gjort klart nåt redan idag, men får prioritera det till helgen.

Idag var det dag ett, egentligen den flummiga dagen innan man kör igång ordentligt, men blev bara att jag öppnade böckerna och tittade lite. Ibland är det skrämmande att börja, eller som för min del, börja om. Men målet är att även denna tenta ska bli klar, hittills har den taktiken gått fram:) Nu ska jag bara bli bättre på att spara, det behövs verkligen. Borde investera i skygglappar kanske:-P Så jag slipper allt fint som vill komma hem till mig;)

Längtar till lördag, ska bli roligt att se alla ljusinstallationer och sånt, redan nu ser man ju pyntningen, men det blir mer och mer för varje gång, man blir nästan kär redan nu^^ Kärlek är nog kanske det jag saknar mest just nu, men det får man inte tänka på så ofta. Jag är ändå omringad av människor som älskar mig på ett eller annat sätt, människor jag älskar. Nära som avlägsna. Kärlek till er!Y

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar