torsdag 12 februari 2009

Möte

Det är intressant hur en stor organisation verkligen ÄR en organisation, eller inte. På 3,5 timmar tror jag inte gubbarna kom fram till så mycket som de skulle ha gjort, och själva frågeställningen de skulle besvara var det inte bara jag som hade problem att förstå. Men lite ska jag skriva ner och sedan försöka få någon struktur på det. Jag undrar bara hur givande är det för chefer med alla dessa möten som tar tid och kraft. Ska bli lärorikt att se vad de kommer fram till. Just nu är luddigt ordet.

Tycker också att vår utbildning borde ha någon slags management/ledarskapskurs(-er), med tanke på hur mycket just management och ekonomi det är, istället för teknik och handfasta lösningar i praktiken, när man kommer i ett högre chefsperspektiv.

Hoppas det kommer fler driftmöten, det var mer begripligt:-P Och kanske mer åt det hållet som jag hade täkt att skriva om. Spännande:)

Något ännu mer handfast - kläningen från Asos anlände hem till min brevlåda idag:) Också den får vänta några veckor i garderoben, innan den kan åka fram och användas, fin och vårig är den! Nu ska jag dock sluta beundra den och istället glo några timmar på matteformler, tur att det är ljust ute så man håller sig vaken i några timmar.

Kramar, bästa!
//I

1 kommentar:

  1. Hej, såg att du hade lämnat en kommentar hos Kenza om att du gillade hennes skor, jag säljer ett par liknande på tradera! Sök på jannicka_ så hittar du dom! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera