fredag 6 februari 2009

Release

Imorse, sådär lite innan klockan ringde, vaknade jag och kände hur fullständigt avslappnad och skön i kroppen jag var! Det var nog den bästa sömnen på en månad tror jag, för hittintils vaknade jag antingen med nackspärr eller ont i huvudet (vet inte om jag ville ut genom gavelväggen eller om jag gjorde för hård ponytail i håret innan jag skulle lägga mig).

MEN iallafall så höll jag på att missa alla mina morgonförberedelser bara för att få gosa i sängen en liten stund till. Efter en halvtimma masade jag mig upp, hittade kläder, gjorde frukost att ta med och gick ut i lagom tid för att hinna till bussen. Men nähe, det var då ingen stressfri morgon det här! Ingen buss i sikte, så jag planerade nästan att gå hem igen när det dök upp en i sista minuten. Turligt nog kom den till knutan rätt lagom, jag hann tom. ta med Metro:) Så blir det när man lyckas släppa ut luften ur cykeldäcken istället för att pumpa dem...

Nu klagar däremot allt på mig och jag ska nog lyssna på kroppen denna gång med. Hoppas bara förfestarna drar vidare snart, det är inte alltid fördelaktigt att bo precis vid allrummet.

Hoppas er morgon och dag har varit bra:) Och önskar er en lika skön natt som jag hade!

Pussar, I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar