måndag 16 februari 2009

Mera kärlek

Som jag sa, så blev det en promenad till, ganska sent på kvällen, och då kom vi ihåg att gå igenom stadsparken och fota de fina dekorationerna.









Bl.a. ett hjärta :) Jättefint var det ute. Och fortfarande kallt. Så efter en timlång runda bar det av hemåt igen.




















Här kommer en filmsnutt som jag faktiskt lyckades att ladda upp, fast bara 10 sekunder lång. Förresten visas ljusföreställningen vid Kärnan fler gånger, så ni som är helsingborgare får ju kolla igen, heftigt fortfarande:)



Annars så är det både tur och otur här hemma hos mig, fått flera chanser och blivit tvungen att tacka nej. Nu har jag en till, men det lutar nästan åt ett nej igen, men man får ju kolla först såklart:)

Imorgon bär det av till Trelleborg, ska bli upplockad i Lund. Hoppas på att mötet blir givande. Är det väl alltid iofs, på ett eller annat sätt. Sen slipper ni mig ända fram till söndag! För nu är det dax att hälsa på hemma igen och ställa iordning lite:)

Pussar, I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar