onsdag 4 februari 2009

Halvsjuk

Imorse var det den där bekanta känslan av irritation i halsen och trötthet i hela kroppen som besökte mig. Trodde nästan jag var på väg att bli jätteförkyld. Därför övervägde jag att inte rusa till skolan med blött hår utan missade halva lektionen. Kändes dessutom inte som att jag verkligen missade så mycket. Väl hemma ringde jag några samtal och sen lät kroppen återhämta sig, sova.

Känns lite bättre nu, men bävar för en till sömnlös natt. Hoppas verkligen jag får sova, det är så obekvämt att försöka ta igen sömntimmar på tåget.

Hittade lite fler klänningar när jag "ändå surfade runt". Men passa på om ni kan:) Tyckte dessa var fina, men tyvärr varken min storlek eller prisklass.
Klänning nr
ett










Klänning nr
två










Klänning nr
tre










Sov sött underbara Y
Puss//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar