tisdag 3 februari 2009

Bolt, där det går som det vill

Buhuu.. man får inte alltid som man vill :(:( Får väl nöja mig med ett "nästan". Igår fick jag iallafall hem mina glasögon och nu kan jag lika väl se allt i rosa! Och leva i lika fin bubbla som the hamster i Bolt-filmen. Han är min favoritkaraktär, inte huvudrollsinehavaren men ändå bäst, som det vanligtvis brukar vara för mig i alla tecknade filmer. Ekorren i Ice age, densamma i Over the hedge, densamma OCH taxen i Open season 2, ska jag nämna fler? En söt, galen och annorlunda sak som bara är BÄST.

Ähh, nu ska jag bädda ner mig och hoppas på härliga timmar av sömn, inte vakna stup i kvarten bara för att man ska upp fem. Nej nej nej. Hoppet är min bästa vän. Men jag har såklart många som är ännu bättre:) Och en matlåda till imorgon, härligt.

Fides, spes, cáritas, maior autem horum est cáritas.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar