söndag 15 februari 2009

Söndag

Himlans vad fort den här dagen har försvunnit! Det enda jag har hunnit med var att vakna, titta på film, plocka undan lite och åka till Ikea. Lätt skönt det med, men ibland känns det dumt att inte få gjort något vettigt. Iaf, om ni vill ha en film med något att dreggla över eller bara en rätt bra film att titta på en söndagskväll så ska ni välja Never back down.

Upptäckte den här snygga skådisen Sean Faris, det är nog den enda som jag kan kalla min idolkärlek. Det var längesen jag verkligen var så med handlingen, och det är bara godis för ögonen, tjejer! Grrrr...

Men idoler är idoler, man drömmer om dem men killen som är nära är ändå kärast;)


Jag försökte ladda upp filmen som jag hade lovat, men det tog hela dagen och inget hände, så kanske får jag hitta en annan utväg. Tydligen är jag inte så teknisk av mig ändå. Kommer jag på nåt så märker ni;)
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar