tisdag 10 februari 2009

Bollhav och några i luften

Ibland så håller man en hel radda bollar i luften,och andra gånger känns det verkligen som att man kämpar sig igenom ett bollhav trots att det är bara tre saker man ska hålla reda på. Var hittar man balansen? Jag behöver verkligen värmen och solen nu för att bli gladare och piggare. Egentligen - slippa bollhavet helt och bara få leva, utan några krav och måsten. Semester, någon?

Lyckas jag så blir jag glad, jätteglad. Måste hålla i mig; belöningen kommer snart. En månad till så är man över mållinjen, förhoppningsvis inte för sliten för att njuta av vinnarlyckan.

Idag blev det att hänga runt med en teknikförvaltare och sitta med på ett möte. Ganska spännande ändå, första dagen på min praktik. RF börjar bli större än min arkivbubbla, och det känns lite kul, även om det kanske inte är det företaget som jag kommer få jobba hos så har jag iallafall tagit del av deras vardag och vet litegrann vad jag har att vänta mig.

Klänningen jag nämnde förut, med Josef Franks mönstertapet i bakgrunden. Inte alls dumt:) Men finns såklart inte i min lägenhet (tapeten), har bara lyckats fotoshoppa ihop det någorlunda fint... Kanske en dag, när jag får tapetsera och måla om. Då ska mina kläder få en fin hörna med en snygg tapet i bakgrunden.

Väntar.. väntar.. väntar! Känns som att man inte gör annat ibland. Men ge upp får man bara inte!

Ha det fint ikväll sötnosar, kramar
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar