lördag 31 januari 2009

Kisse

Yes, jag sparkade mig ut till träningen imorse. Ryggen ondade sig hela natten så jag hade inget val, träning ELLER träning. Det var som vanligt mycket bra för kroppen, jag känner mig lite piggare och mycket mjukare i den nu. Och så har jag gjort något vettigt idag till på köpet!

Igår var jag så överväldigad av skorna som jag nu får äga att jag glömde berätta det viktigaste: jag har en kissemisse att ta hand om. Eller snarare så vill jag hitta en snäll och omtänksam matte/husse till henne. The boss har fått allergiker i huset och därför ska katten nu hitta ett nytt hem. Bilderna jag såg visar en svart/mörk katthona med vita tassar och vit "frack/halsduk" på halsen. Jag är så nära att adoptera henne själv! Speciellt som att allt följer med, toasaker, klösgrejer och sånt. Och såklart denna kelsjuka varelse:) Katthonan är fyra år gammal och innekatt.

Jag letar vidare bland hyresvärdar och lägenheter, minst fem ansökningar är gjorda idag. Får hoppas det ger utdelning. Skaffar jag en större lgh så är det inga problem med djur, till dess är du välkommen att höra av dig, kattälskande djurvän!

Varma kramar, I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar