fredag 13 februari 2009

Da'n före da'n eller Fredagen den 13:e

Har ni ens märkt av att idag var det kombinationen alla fruktar, fredag den 13:e? Inte jag:)! För min del har det varit promenader ute i solen och fina utsikter från CSK i Kristianstad:) Har varit både uppe och nere på den byggnaden nu, riktigt imponerande hur invecklat allting är! Och det är ändå ett "litet" sjukhus jämfört med de större i t.ex. Malmö och Sthlm. Tänk så mycket som ska fungera ihop! Mysdag med andra ord, bästa på länge^^ Enda jag kan klaga på är att det var rätt kallt ute, men solen var varm, kändes nästan som vår!

Imorgon ska jag kolla på LoveYLight här i stan, redan är det mysigt och fint, så det blir nog ännu bättre! Laddar för en till mysdag/-kväll.... Hoppas ni med gör det! glöm inte broschyren med alla aktiviteterna;) Den ligger redan här utskriven, ser fram emot en trevlig promenad imorgon!

Nu ska jag värma mig under sköna vattenstrålar, känt mig halvfrusen sen jag kom hem, måste fixas till! Oh, ni som inte haft chansen att kolla i Metro idag: ekologiskt godis från http://www.sjolundagard.se/ - det låter mkt godare med riktig hallonsaft i gelehallonen än med kemiska aromtillsatser. Ska försöka hitta något av dem, ska tydligen finnas även på Coop:)

En sådan liten bukett ger jag mig själv imorgon, för som en klok människa sade en gång - Älskar man inte sig själv kan man inte älska andra.

Pussar

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar