måndag 2 februari 2009

Osäkerhet

Det är intressant hur man en dag kan vara så självsäker och levnadsglad och en annan så undrar man varför man ens har flyttat hemifrån. Livet känns så stort och skrämmande just nu. Det finns så många val man måste göra, och det får inte bli fel. Är man misslyckad nu är man misslyckad för alltid - visst har ni också haft sådana dagar?

Jag är iallafall glad för det jag har, oavsett vad jag säger eller tycker om det. Men jag strävar även mot att bli bättre och göra livet bättre, förhoppningsvis inte bara för mig. Jag bryr mig; hur jag än vill, så gör jag det.

Imorgon är det jobb igen, hela dagen i det mörka lilla rummet även kallat ritningsarkiv. Träning ikväll, tyngdlyftning imorgon. Jag hoppas bara jag inte bringar ännu mer kaos i halvkaoset. Snart vill jag försvinna och bara vara, för mig själv eller med andra likasinnade eller galna människor. I don't know. Eller så måste denna dag bara ta slut.

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar