torsdag 28 maj 2009

Zombieee

Morgonen var inte nådig. Hela dagen var det zombieIna på framfart. Först för trött för att vakna i tid, sedan för trött för att hålla hennes lemmar på plats, därav hamnade många saker på golvet. Nej, de borde inte vara där. Inte kaffekoppen heller, och inte den flis som jag sedan trampade på, heller. Som sagt, det var ingen mysig morgon.

Dagen gick faktiskt an, tur jag inte behöver visa mig framför folk alltför ofta - när en redbull verkar som sömnmedel vet man att det är nog dax att sluta för dagen..

Jag ska snart gosa mig ner i sängen, idag blir det ingen uppesittarkväll. "Ska bara" skriva ihop en ansökan och hålla tummarna för att jag ska komma in också. Får jag inte jobb så vill jag iallafall plugga vidare så jag har något att göra till hösten.. Avskyr att sitta sysslolös.

Imorgon är jag bjuden på ett biobesök, trevligt det:) Sen blir det en tur ut och paddla på söndag, har DMI rätt så blir det en underbar dag:) 25 grader tackar jag iallafall inte nej till!


Hittade

denna i en av bloggarna jag följer, riktigt skönt ser det ut..

"När jag först lägger mig ner på mattan bränner det till rejält när de vassa piggarna trycks in i ryggen. Och ja, det gör riktigt ont, trots att jag har ett linne på mig. Ska detta vara skönt, tänker jag, men bestämmer mig för att härda ut, som den testreporter jag.
Men redan efter några minuter händer något. Den brännande känslan i ryggen avtar och ryggen blir behagligt varm. Kroppen slappnar av och snart börjar jag känna mig dåsig. Tankarna far iväg. Efter en stund dåsar jag bort, nästan somnar
." Ur icakuriren.


Alltså, nästa investering: spikmatta!

Dagens investering: sömn!

//I

1 kommentar:

  1. hehe klart du känner igen bilden :D Jo jag fick extra arbete på åkerblads så jag är glad över det :)

    SvaraRadera