fredag 22 maj 2009

Underbar kristiflygaredag

Ögonen stänger sig själva så snart ska jag väl lägga mig, men tänkte bara kort dela med mig av min trevliga kväll! Dag med givetvis, var ju hur varmt och trevligt väder som helst och så strosade vi en runda på Väla också, inte helt fel i dessa helgtider. Som Anna uttryckte det - Det är alltid lediga dagar när Jesus hittar på något och allt är stängt i stan.. :) Hittade där några lätta linnen att ha till mina polackjeans och svarta läderimmitationleggins, och ett trevligt linne på indiska, som jag dock inte köpte. Men tanken finns där..

På eftermiddagen hämtade Ry upp mig till en fest/vänträff i Ramlösa. Mycket trevligt må jag säga. Ganska roligt var det också att upptäcka att killen vi besökte, Alex, är en god vän till min tjejkompis Sofie. Otippat, men jag tyckte väl att jag kände igen honom (från korten jag har sett tidigare).

Det spelades spel, snackades och tuggades en himlans massa snacks. Roligt hade vi! Tackar Ry för att jag fick följa med!

Nu blir det dock sovadax säger min kropp och mina trötta ögon...

//I

3 kommentarer:

  1. Zdu ne dozdus e6e inlägg =)))

    SvaraRadera
  2. Oooo:) Nu skoro;) Haha:)

    SvaraRadera
  3. Tjena tjejen, tänkte bara fråga vart du hittade läderimitationslegginsen? Tjejen har varit på jakt efter sådana ett tag.

    Kram Mac

    SvaraRadera