tisdag 26 maj 2009

En natt man ska vara vaken

Dörren till balkongen står helt öppen men det känns inte ett dugg kallt. Tvärtom, ganska behagligt och friskt efter kvällens åska och regnskurar, en sådan natt som man hade varit vaken rakt igenom för några år sedan, någonstans långt ute på landet.

Jag hade lätt gjort det nu med, men eftersom jag har bokat upp mig på jobb så ska jag snällt göra det jag lovar. Maten är iallafall klar sedan några timmar, så nu har jag pizza i två veckor;)
Nedan är lite saker jag har skaffat i Gbg, linnet från Indiska i silke och lite annat, bl. a. från Monki. Allt hänger på mitt lilla klädställ som står framme just nu, så att jag ser att jag faktiskt har en massa kläder och inte behöver gå ut naken eller shoppa lite till.. :P

Mmm, sista sniffet ut i den friska luften och stänga dörren, för många ljud för att kunna sova annars.. Sov så sött! Och glöm inte skriva något ni också;) T.ex. vad er favorit/mys väder är:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar