söndag 10 maj 2009

Redan jobb

Efter långledighet som jag har haft (trots det försvann tiden bara någonstans) så känns det konstigt att börja med jobb igen. Särskilt som jag bör jobba hela veckan nu. Men mat har jag lagat iallafall och är nästan klar för att sova, det är fortfarande några småsaker som ska bort från sägen, tvätthögen är iallafall borta, skönt!

Enda som är lite oskönt är att träningsvärken har kommit ikapp mig nu (tar som vanligt ca ett dygn till jag känner att jag har rört på mig) och jag hoppas på att inte vara lika stel imorgon, då blir det inte så kul.

Idag besökte jag hamnen, tittade lite på de som fiskade och drog hem igen då det blåste lite för kallt för att man skulle kunna sitta och iakkta den sysselsättningen någon timma. Soligt var det iallafall. Längtar till att det blir lite varmare faktiskt. Och drömmer om min lilla fåtölj som jag har planerat in i någon vecka nu..:)

//I

2 kommentarer:

  1. o kakom takom kresle idet re4?

    SvaraRadera
  2. Ljubom, ho4u kreslo:) Na stule ne udobno sidet:P

    SvaraRadera