onsdag 6 maj 2009

Betnér

Klart jag måste skylta med att jag såg honom live ikväll, mycket tack vare underbara vänner som frågar om man vill med:) Det var en helt klart uppskattad och trevlig kväll, aldrig sett Magnus live tidigare, absolut värt.

Blev inte så många bilder, däremot en 20 minuters film (tyvärr, minneskortet är alldeles för litet!) i början, fast nu i efterhand tycker jag han var bäst när han hade värmt upp lite.

Det var allt från homosexuella till påven och bilbältet, absolut värda tankeställare att skratta åt:) Var faktiskt något skeptisk i början, eftersom vissa av klipp med honom som jag har sett innan var rätt beska och inte alltid på min nivå av humor, men det vände snabbt får jag säga!


Hoppas att få följa upp kvällen även i sommar med onsdagarnas humorkvällar som börjar om en månad, det är oftast mysigt att sitta ute och skratta åt goa komiker och stand-uppare.

Får väl se vad som händer imorgon!

Puss på er och natti natti (..herr Karlsson, om nån känner till det skämtet)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar