måndag 1 juni 2009

Underbara dagar

Hejsan tjosan! Sista dagarna har det varit fattigt på inlägg, och ni förstår ju varför! Underbart väder och mycket att göra, då blir det mindre tid vid datorn, vilket betyder att man har en bra fritid;)

Hela helgen spenderades ute i solen, i lördags kom jag dessutom hem släpandes på en massa saker från Plantagen! Hög tid att sätta alla mina växter och frön i jord:P

Igår var vi ute och paddlade runt i Rönne å, i hela sex timmar! Vädret bjöd på värme och sol i mängder och solskydd användes flitigt. Jag kletade in mig själv och alla frivilliga kompisar, och vi var (förutom de redan solbruna) de som var minst röda mot slutet av dagen. Paddlandet gick bra för det mesta, trots att det var grunt i vattnet på vissa ställen och kanoten fick släpas fram, de flesta kom också fram torra:)

Lite skön ljusbrun färg har jag också fått på huden, dock blev ryggen lite lite röd, så jag får ta det lugnt i solen några dagar. Jag funderar visserligen på att ta några timmar nu mot kvällen, solen borde vara mer skonsam:)

Söta djur på vägen













Idag fick jag också grönt ljus för att köra igång med mitt exjobb, underbart! Innebär dock att hela sommaren kommer spenderas med näsan i papperen och framför datorn, men lite semester och fritid hoppas jag också på!

Nu mår jag bara bra:) Stundtals blir det lite stressigt, men jag tror jag klarar mig fint ändå. Dax att sola lite till!:)

//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar