måndag 25 maj 2009

Måndag

Idag sniffades det lite farligare grejer på jobbet, men fortare gick det absolut och snurrig blev jag. Imorgon I will come for more!!

Förutom jobbeknark ringde jag några samtal och blev ännu lite gladare, så nu är det bara vänta och se vart allting bär. Väntar med spänningen på kursen, den börjar inte förrän om tre veckor:( Men då har jag nåt att göra iallafall. Sen hoppas jag på att få hem ett arbete att läsa så jag kan opponera duktigt och ikväll får ni påminna mig om att jag ska kolla kurser, snart hög tid att skicka in ansökan, sista veckan nu!

Strax ska jag träna, men innan dess - mina lackleggins köpte jag för en tid sedan på Gina Tricot. Bara att leta!

Kramselikram skumbanan!

//I

1 kommentar:

  1. poslednjaja nedelja dlja 4ego????kakie e6e kursi? 4to za opponering?

    SvaraRadera