tisdag 19 maj 2009

Kort vecka

Nu är det jobb varje dag, därför blir det lite glest med uppdateringar. Jag har iallafall lite kvar att göra fortfarande, och har i stort sett vant mig vid att vakna tidigt och åka obekväma tåg. Kanske beror det på att jag kan bestämma själv och att jag nu har pendlat till Kristianstad i ett år.

Vissa människor är sega, över en vecka har gått och fortfarande får jag inga besked. Framtiden är ovissare än någonsin, bara att leva med det.. Börjar ångra mig att jag anmälde mig till Västerås-resan, suget för en lång tåg/bilresa försvinner redan. Sånt är livet:)

Vad ska ni hitta på då? Det är ju långhelg snart, jag jobbar imorgon och sedan tar jag fredagen off:) Tänkte ta och plantera alla mina blommor, annars blir det aldig av. Tiden försvinner fastän man har hur mycket som helst av den. Dock är jag glad att jag har något att sysselsätta mig med, skulle inte må bra av att sitta still, vara arbetslös. Helgen kommer nog också gå åt att kolla av om man fortfarande kan söka kurser till hösten, vill verkligen inte vara sysslolös!

//I

1 kommentar:

  1. Esli ne ho4e6 bomzevat letom skodi v socialku,tak datud deneg i 4 nedelei praktiki,4to bi ne sku4ala,eto mne odna horo6ja podruzka soob6ila :)

    SvaraRadera