måndag 4 maj 2009

Måndag

Insåg att det var någon dag sen jag var här nu! Kan ju dela med mig att min deklaration blev klar igååår! Men det hade varit mer spänning att vänta till idag såklart:P Vet några människor som verkligen väntar ut i det sista, så - glöm inte att deklarera, för det är NU det är dax!!

Det kändes av att det var måndag idag, jag var helt sömnig trots en massa godis jag hade med mig (och som jag f.ö. inte ens var sugen på) och mat, och en kort dag för att jag skulle hinna med träning ikväll. Det sista gjorde jag också, känner mig duktig!

I lördags visade jag mig ute på stan, vilket resulterade i en skön dag i solen, såklart, men också en festklänning jag inte kunde motstå att köpa. Så nu bor den i min garderob tillsammans med en vit kortärmad tröja, båda från Vila. Bilden kommer upp imån;)

På fredagskvällen, första maj, blev jag sådär krasslig så jag fick strunta i det mesta och lägga mig redan vid åtta på kvällen. Det är skönt att veta vad kroppen vill - sover jag ut så känner jag mig mycket friskare dagen efter.

Så såg mitt veckoslut ut! Däremellan har jag också hunnit släpa bort mina gästmadrasser till källaren så nu är det mycket bättre med plats här. Nu längar jag efter en skön fåtölj att ställa där så man kan mysa ner sig med en bok då och då.

Angående sliparen från IKEA: den har jag, och den är rätt så kass, om det inte är jag som inte kan använda den på rätt sätt. Bör nog importera hit min bror, han är duktig på att slipa.

Pussar och kramar från sömniga Ina

2 kommentarer:

  1. Du får väl be din bror om en utbildning i denna ädla konst då :-P Funkar utmärkt på mina global/fiskars knivar...

    /M

    SvaraRadera
  2. Ja z tebe govorila,davaj pomogu matraci otnesti,a ti neeeeeeeet-su4ka kra6ennaja!haha

    SvaraRadera