fredag 8 maj 2009

Brunch

Bakar blåbärsscones, och det luktar redan gott! Ska ta med de till Anna så vi kan sätta oss ute och fika.

Igår pillade jag med min mobil och hittade fler inställningar jag inte visste den hade, bl.a. på kameran. Vanligtvis har jag problem att ta flera bilder i rad då den tycker att man ska skicka den första bilden man har tagit, men så kan man ändra på det! Dock sparas tydligen inte inställningarna till nästa gång:(

Min dator håller däremot på att gå åt andra hållet, där är det flera uppstarter som behövs ibland för att den ska funka som den ska. Tror jag borde radera ett par program för att den ska funka som vanligt, dock vet jag inte vilka. Det får vara som det är tills det blir som det ska.
Scones, i något större format än vad jag brukar ha
//I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar