tisdag 12 maj 2009

Soldag

När jag såg detta igår var första tanken: soooolaaa!!! Dessutom då jag har bestämt mig att vara lite ledig idag. Men sen tittade jag på antalet grader.. 15 är inte riktigt bikinisäkert, brr.

Då får man hoppas på att det kommer fler roliga och soliga dagar. Mitt än så länge undercover projekt kommer antagligen bestämmas idag.. Åhh jag håller verkligen tummarna! Vill så gärna få det klart.

Igår var jag astrött efter jobb och orkade inte riktigt fylla sidorna med något meningsfullt, så jag lät bli. Förvisso kladdade jag lite på en annan sida som jag förmodligen kommer ha som min huvudsakliga blogg någon gång, gillar layouten där bättre. Men så länge jag inte har lärt mig alla knep och knåp så blir det denna:)
Hittade en väska på asos som jag starkt funderar på att skaffa:

Återkommer senare, nu blir det dusch och antagligen en runda till parken;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar