söndag 30 november 2008

Massor

Julen gör sin intrång synlig, röda strumpor, gardiner, tomtar och allt möjligt med glittrande strössel på i alla skyltfönster. Idag ska vi ut och titta på den förvandlade staden. Och sedan baka lussekatter:) Jag är inte jätte förtjust i saffran, men bakar gärna:)
***
Och några timmar senare blev det såhär fina saker:





















Två små ikea-lampor gjorde underverk i min lilla oas av blommor, nu lyser de upp och alltihopa ser ut som en liten djungel. Väldigt stämningsfullt och mysigt. Min lilla julgran ska växa till sig lite innan jag kan pynta den. Däremot kan jag ge mig på mina blommor:-P

Idag ska jag även sy halvklart på min kostym till lördagen, hittils har jag bara lyckats klippa ut lite delar i papper, hoppas jag kan komma längre än så. Det blir nog prima:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar