tisdag 4 november 2008

Bilder från shoppingrundan

Eftersom jag inte riktigt orkade igår så kommer lite blider nu:)

Den söta väskan från fancy fanny, ett par handskar som jag inte riktigt vet än vad jag ska använda till, men de är jättemysiga! Båda sakerna hittade jag på rean för Lindbergs som ska stänga. Var väldigt sugen på att skaffa mig en väska till, men den kostade 600,- trots rean, och det känns lite väl i överkant just nu...










Ett par skor som jag skrev om innan, enkla men ändå med lite twist. Nu väntar de bara på ett fint tillfälle att användas:)











Och mina vitaminer och hårprodukt, det blir spännande! Provade lite mousse i håret imorse, men hann inte med att göra så mycket eftersom det ska appliceras i handdukstorkat hår, och jag var redan sen till skolan. Fick bli luggen som fixades till lite:)












Fick göra det tråkiga nu till kvällen, vika tvätt. Då blir det alltid något man tar sig an, som här, att borsta ut en nopprig halsduk så den ser ut som ny. Allt för att slippa tänka på var man ska lägga alla sina kläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar