torsdag 4 december 2008

Luras

Igår bestämde jag mig att min kostym skulle bli klar, punkt. Och sedan sydde jag och klippte och lyssnade på P3 som gick från P3 vaken till morgonprogrammet och nyheterna. Först då insåg jag att mitt syende fortsatte ända till kl. 6 på morgonen. Kroppen behöver sömn eller iallafall vila tänkte jag, och ställde flera väckarklockor för att ändå vakna till lektionens början. Så tyckte inte kroppen - jag väcktes av Pettsson klockan halv elva på förmioddagen. Föreläsning missad. Jag - fotfarande trött. Tror syendet får ligga och vänta till imorgon, skola och mina ambitioner går inte riktgt ihop där. Fortfarande dragkedjor och krage och lite smådetaljer kvar. Förhoppningsvis tar det inte alltför mycket tid, annars får jag tänka om. Dumma sittning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar