torsdag 13 november 2008

ARKAD, andra dagen

Skulle tro att jag borde vara mer slö och bakfull sen sittningen igår, men nej - gick faktiskt upp vid åtta, duschade, åt lite frukost och känner mig nu som en normal människa:)

Det är dags för andra dagen på ARKAD, företagsmässan:) Kom överens med mitt företag (iom. att jag är företagsvärd) att jag inte behöver vara på plats förrän efter lunch, vilket är jättebra, så hinner jag kanske med lite saker, har fortfarande ritningar som väntar på att rättas till..

Imorgon blir man gammal och jag gör nog allt annat för att inte tänka på det. Måste nog ändå baka tårta o sånt traditionsenligt, det går iofs ganska snabbt. Sen vill jag inte tänka mer på det fram till nästa år.. födelsedagar gillar man att fira bara fram till man e tjugo, sen går det ju åt fel håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar