tisdag 25 november 2008

En ledig kväll

Klara:) För denna gången iallafall - en stor eloge till Pettsson som fixade en bra ppt-presentation, den var alla mycket imponerade över:) Och i övrigt fick vi mest positiva kommentarer. Så imån kommer nästa steg, och kurs - att räkna på allting.

Ikväll däremot är jag leeeedig och behöver inte sitta med skolarbete för en gångs skull, eller ens tänka på det^^. Säger GRATTIS igen till en mycket speciell person;) Du får börja uppskatta födelsedagarna snart, nu är det inte ens grått och trist ute längre! Bara vitt vitt och förvisso - ganska kallt.

Jag borde börja fundera ut kostymen till julsittningen (middagen) nästa vecka, dax att passa på när det tunga jobbet är klart. Har iofs redan bestämt mig, men behöver hitta mönster och tyg, för här måste det sys en massa. Det enda jag avslöjar är att färgen på den kommer att bli gul;-D För övrigt rätt så trevligt att pyssla lite hemma sen när jag hittat rätt grejer. Kanske tom. imån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar