måndag 3 november 2008

En snabbis

Det är riktigt sent och jag är jätteseg efter att ha suttit på skolan till nio och nu även suttit och kollat på massa håruppsättningsvideor. Sök efter Johnny Lavoy på youtube, så hittar ni massa matnyttiga tips:) Jag ska prova något till lördagen, Ingenjörssektionens 10-års jubileum.

Köpte Maria Nila mousse, får se om det hjälper att hålla form på håret:) Och nu står det även lite vitaminer i badrumsskåpet, om två månader vill jag slippa skivade naglar och tunt hår! Helst ska det bli långt och fint också:)

Efter att CSN av någon anledning blev snälla och betalade ut ett par tusen till förra månaden så tillät jag mig sjläv att gå runt lite i affärer på lunchen, vilket såklart slutade i ett par (mindre) kassar... Hittade en fin balväska, utan magneter som förstör kontokort, ett par mysiga handskar (lite bilder kommer upp imorgon) och ett par skor... bara ett par... men söta, från din sko, finns bland mina favoriter i äldre inlägg:) Sovadax nu, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar