fredag 7 november 2008

Bullar och klänningar

Denna dagen gick åt att först ha en lång och skön sovmorgon (det var längesen jag sov så länge med gott samvete) och sedan leta en klännning till Johanna. Det blev många vändor till och från provrummen och vi övertalade henne att även köpa en bra BH i rätt storlek:) Hittade en hel del söta klänningar, men tillslut blev det en jättefin svart som satt som pricken över i! Även en väska hittade vi på väg mot stan, så dagen var lyckad:)

Jag hittade inte min plånbok hemma, så det blev inget shoppande för mig, och tur det. Har nu hemma så det räcker. Det enda jag ändå handlade var jäst och mjölk till mina kanelbullar som blev lika mjuka och goda som vanligt:) Det är jag stolt över, att de fortfarande blir som jag vill:) Kameran är fortfarande å gästar Annas väska, så jag använde mobilkameran idag. Så skönt att ha tillbaka min knasiga och inte alltför praktiska men så fina mobil:) Bara för att den är min! Och att den ändå har en hyfsad kamera:) Hehe, nu fick jag lite hybris, dags att lägga sig kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar