fredag 21 november 2008

Dubbel födelsedag

Tjejen fyllde ju år inte många dagar efter mig, så nu festar vi:) Tårtan blev hur bra som helst, o det är tjejkväll till 99,9 % där Aram, Ritas pojkvän, utgör 0,1 % :-P

Många snyggingar här, känner att jag borde vara mer vaken för att kunna passa in i sällskapet, magen har redan börjat klaga, fastän det inte har gått så värst många glas vin ännu. Nu drar alla sig till minnes.) Och jag ska nog vara med lite mer:)

Pussar:)

***
Flera glas vin vände min tidsuppfattning åt fel håll, visst fyller jag år efter Rita:) Men det var mycket trevligt att träffa dig igen gumman! Hoppas det kommer hända oftare. Jag kände mig visst lite osocial som blogga på festen, men det var mest för att komma ihåg allt om jag råkade dricka för mycket:-P Det var svinkallt ute o de flesta hade saker att göra dagen efter så det blev ingen utekväll, men mysigt och trevligt ändå:)

1 kommentar:

  1. tebe 4to bilo taaak sku4no,4to ti pisala eto na feste?:( i u menja DR bilo do tebja,a ne posle :/

    SvaraRadera