onsdag 26 november 2008

Fryspunkt

Livet stannade upp idag. Jag kom till lektionen och resten av den tiden kände jag mig som en utomjording som kom till en annan planet och försökte smälta in bland alla andra. Räkna på exemplen gick inget bra, inget stämde fast jag är helt övertygad om att jag tänkte rätt.

Sista droppen blev exjobbs-genomgången som jag kom försent till eftersom jag fixade det sista på inlämningen jag och en tidigare grupp har efter oss. Att jag inte ens tänkte på att genomgången var idag.. Det känns som att jag vaknade på fel sida idag eller något. Och att jag inte alls vill plugga det här. Inte räkna på kalkyler och anbud, inte stå i kylan och bygga. HUUUUU...

Dyker ner genom isen. Kallt och mörkt. Och ovisst. Jag får inte fastna när slutet är så himla nära! I juni ska arbetet vara klart. Och helst ska man börja redan idag, eller senast i januari. Isen skär ännu djupare. Sömn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar