torsdag 6 november 2008

Förfest i fören

Lämnade in alla saker till arkitekterna vid åtta imorse, ritningar som man har suttit och ritat och pillat på i evigheter, men ändå så hittar man massor som ska rättas till. Sitter fortfarande och rättar till småfel och fyller på med sånt som det känns att jag har missat.

Ikväll ska det dock inte tänkas på skolan mer, vi ska festa! Dricka lite skumpa på förfesten och sedan gunga i takt med båtarna:)Det ska bli nice^^ Ska strax hem igen och göra vad jag vill, så skönt! Tänkte sticka lite mer på mitt arbete, det var längesedan jag tog tag i det. Sen ska jag ta hand om mina blommor och prova göra något fint med håret till kvällen:) Har provat klänningen för säkerhets skull, så att den fortfarande sitter bra, och hade egentligen velat hitta ett fint halsband till den. Kanske hittar något på stan, ska nog ta och leta lite. Återkommer med bilder senare:) P.S.: min andra orkidé tyckte om mig, kommer nog blomma lagom till min födelsedag:-D Så glad!
***
Dagens fångst:) Ett par vantar i fint mönster, inte så varma men fina (så är det med det allra mesta för mig) En jättesöt minttablett-ask, några hårprydnader och en kalender med missar. Den tänkte jag använda nu så jag inte missar skicka iväg lite kort hit o dit:) Det är alltid trevligare att få ett fint kort på posten än att få ett sms eller mail tycker jag. Vad det är för kort får bara mottagarna
veta;)

Vidare är det lite smycken som jag kanske ska använda på lördag, har inte bestämt mig om det ska gå i beige/svart ton eller röd/svart. Får ta och prova mig fram. Nu är det lite panik med kläder och skor som vanligt! det får bli
i sista minuten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar